Servicii suport pentru sisteme de stocare și de calcul

Servicii suport pentru sisteme de stocare și de calcul

Datele reprezintă unul dintre cele mai valoroase bunuri ale organizatiilor, acestea inglobeaza informatii financiare, comerciale, etc. Pe măsură ce o organizație se dezvolta, crește și cantitatea de date pe care aceasta o genereaza si o stocheaza. Avand in vedere importanta strategica a datelor, investitia in sisteme de calcul si stocare a datelor de tipul „mission critical” este o decizie obligatorie pe care trebuie să o adopte orice organizație.
Complexitatea sistemelor de calcul si stocare a datelor de tipul „mission critical” implica organizatiile sa caute modalitati eficiente si sigure pentru gestionarea acestor tipuri de sisteme. Externalizarea serviciilor de suport tehnic si mentenanta reprezinta o decizie strategica.


IOSS ofera servicii de suport tehnic si mentenanta pentru sistemele de calcul si stocare a datelor de tipul „mission critical”.
Serviciile de suport tehnic si mentenanta livrate de IOSS acopera componentele hardware, mediile de virtualizare, sistemele de operare si aplicatiile. Specialistii IOSS gestionează medii virtuale pe tehnologia Microsoft, cât și pe tehnologia VMware. De asemenea, la nivel de sistem de operare IOSS oferă servicii de suport tehnic si mentenanta pentru tehnologii Microsoft, si diferite dsitributii Linux (RedHat Enterprise, Oracle Linux).


Servicii de mentenanță
Serviciile de mentenanta a includ urmatoarele activitati :
- Monitorizarea constantă a resurselor. Monitorizarea resurselor ajută organizația în a anticipa nevoile de calcul pentru a putea oferi in timp util resursele necesare pentru a rula aplicațiile.
- Salvarea datelor organizației. Procedurile pentru salvarea datelor sunt rulate zilnic, săptămânal, lunar, conform politicii organizației de salvare a datelor.
- Actualizarea sistemelor. Pentru a putea acoperi brese de securitate si implicit pentru a diminua riscul de a expune sistemele de calcul si stocare la atacuri cibernetice, echipa IOSS actualizeaza permanent sistemele cu ultimele versiuni software publicate de catre furnizori.


Parteneriatele solide cu lideri mondiali in tehnologia informatiei precum HPE, Dell, Cisco, precum si sutele de proiecte realizate in cadrul companiilor medii si mari certifica nivelul de expertiza al echipei IOSS.


Beneficii obținute:
- Costuri de tip operational si predictibilitate a acestora pe intreaga dura de derulare a servicilor de suport si mentenanta;
- Disponibilitatea unei echipe de consultanti cu peste 12 ani de experienta in asigurarea serviciilor de suport tehnic si mentenanta;
- Consultanti certificati in livrarea de servicii de suport si mentenanta pentru o gama extinsa de aplicatii si suport pentru toată infrastructura organizatiei (networking, storage, virtualizare);
- Suport extins 24/7/365;
- Timp de raspuns si interventie garantate ca parte a unui acord de tip SLA, organizatiile eliminand astfel costurile produse de indisponibilitatea resurselor informatice;
- Monitorizare si management in timp real al infrastructurii organizatiei ceea ce conduce la un timp rapid de raspuns pentru remedierea erorilor;
- Inlocuire rapida a echipamentelor defecte prin existenta unui stoc al echipamentelor critice;
- Management al securitatii informatiilor, inclusiv prin update-uri software, protectie antivirus, servicii de back-up;
- Asset management pentru infrastructură organizatiei.