Servicii suport tehnic infrastructura de comunicații

Servicii suport tehnic infrastructura de comunicații

Rețelele de date ale companiilor sunt componente vitale ale unui sistem informatic, aceaste infrastructuri asigură transportul bidirectional al datelor de la utilizatori către sistemele de calcul din datacenter, catre alte retelele private si catre reteaua Internet.
Rețelele de date au impact major asupra infrastructurii sistemelor de calcul, ele sunt responsabile de transportul rapid, redundant si securizat al tuturor datelor din companii. Avand in vedere faptul ca tendinta la nivel global este de a centraliza datele pentru o mai buna eficienta, siguranta si un cost redus, retele de date sunt supuse unor presiuni din ce in ce mai mari, acestea trebuie sa asigure o disponibilitate ridicata pentru a putea derula optim si la timp toate procesele din cadrul companiilor.
Date, audio si video , in prezent aceste medii de comunicare nu mai funcționează singular, ci sunt integrate, organizațiile urmărind optimizarea cheltuielilor, minimizarea costurilor operaționale și o productivitate mai mare.
O funcționare corecta si intr-o maniera sigura a infrastructurii de comunicații sustine succesul afacerii. Concentrarea organizatiilor pe "core business" face ca una dintre cele mai la îndemână și rentabile soluții privind administrarea retelelor de date sa fie externalizarea acestei componente din sistemul informatic.
IOSS este un integrator de soluții informatice, cu o experiență de peste 15 ani în oferirea de servicii de suport tehnic si mentenanta pentru infrastructuri de comunicații. IOSS are o expertiză variată, acumulată în proiecte complexe pentru organizatii din industrii precum retail, horeca, producție, hoteliera, healthcare, financiar etc. In peste 15 ani de activitate am finalizat cu succes sute de proiecte de infrastructura in comunicatii, experienta acumulata ne-a ajutat sa dezvoltam competențe avansate pentru tehnologii Cisco Systems, Allied Telesis, HPE si Fortinet.


SLA - service Level Agreement

Serviciile noastre sunt prestate avand in vedere nivelul de disponibilitate dorit de catre companii pentru infrastructura de comunicatii. IOSS poate garanta rezolvarea problemelor critice în maxim 4 ore. Datorită procedurilor și standardelor implementate intern, ne asigurăm că SLA-ul agreat este respectat întrutotul, iar la nevoie îl putem personaliza conform specificului companiei dvs.

Beneficii
- servicii de suport tehnic cu două nivele de suport, în funcție de gradul de complexitate al incidentelor.
- servicii de mentenanță: monitorizarea permanenta a infrastructurii, salvarea configurațiilor echipamentelor, actualizări minore sau majore ale sistemelor de operare ce ruleaza pe echipamente;
- colaborarea permanenta cu operatorii de telecom ce asigura transport de tip VPN si/sau Internet .
- suport tehnic pentru diferite tehnologii oferite de Cisco Systems, HPE, Allied Telesis, Fortinet;
- suport tehnic pentru infrastructura de colaborare: telefonie IP sau contact center (expertiză avansată în tehnologii și produse Cisco)
- inginer de retea dedicat pentru activități de suport și mentenanță proactivă a echipamentelor și legaturilor de date;


Datorită experienței în proiecte foarte mari și complexe, putem oferi suport tehnic specializat atât pentru proiecte de extindere a rețelei, cât și pentru proiecte noi, asigurând monitorizarea 24/7 a întregii infrastructuri de rețea a clientului.