Servicii suport tehnic pentru stații de lucru și periferice

Servicii suport tehnic pentru stații de lucru și periferice

Stațiile de lucru fixe sau mobile, perifericele și alte dispozitive reprezintă instrumente de calcul pe care utilizatorii organizației le utilizează pentru a accelera și finaliza cu succes o mare parte din procesele de business în care sunt implicați. Aceste dispozitive electronice ajută la creșterea productivității și pot genera diminuări semnificative ale costurilor operaționale.
Succesul afacerii poate depinde de perioada în care stațiile de lucru, perifericele sau alte dispozitive electronice sunt disponibile pentru a funcționa optim. Orice incident tehnic survenit în funcționarea optimă a dispozitivelor din companie poate duce la scăderea productivității și chiar la blocarea întregii activități.

Pentru a preveni aceste situații, dar și pentru a spori viteza și agilitatea dispozitivelor pe care angajații le folosesc zilnic, aveți nevoie de servicii de suport tehnic personalizate pe specificul și nevoile organizației.

IOS Software Solutions vă poate ajuta să gestionați și optimizați infrastructura de stații de lucru, atât fixe, cât și mobile. Avem expertiza și resursele necesare pentru a oferi servicii de suport pentru echipamente precum desktop-uri, laptop-uri, imprimante laser, scanere, scanere de coduri de bare, terminale mobile, tablete, telefoane IP etc.
Mai mult decât atât, avem experiență și competențe în oferirea de servicii de suport tehnic pentru aplicații și echipamente specifice, în funcție de industria în care activează clienții noștri (ex: retail, automotive, producție, servicii financiare, horeca etc.).

Serviciile helpdesk pot include:
 Suport de la distanță (95% din cazuri sunt rezolvate de la distanță, prin intermediul unei platforme de gestionare a incidentelor tehnice sau a altor activități, precum configurări și implementări. Pe lângă gestionarea centralizată a incidentelor tehnice, putem garanta contractual un nivel al serviciilor prestate.)
 Suport în locație (dacă e necesară prezența unui inginer de sistem în locația clientului, putem asigura suport tehnic local pe întreg teritoriul țării)
 Suport hardware minimal (diagnosticare, depanări/remedieri minore)
 Suport software echipamente (depanare, remediere, instalare și testare)
 Acțiuni preventive de diagnosticare și inventariere a echipamentelor (echipamente de utilizat, de scos din uz, de înlocuit)
 Putem oferi echipamente de rezervă clienților care își doresc un timp de rezolvare redus, aceste echipamente putând fi livrate la nevoie. În acest mod, vă ajutăm să accelerați procesul de achiziție și creștem viteza de răspuns la cererile clienților.

SLA garantat

Toate serviciile noastre sunt oferite în baza unui SLA (Service Level Agreement - nivel de serviciu garantat), prin care garantăm nivelul de servicii oferite (4 ore, 8 ore, Best effort și Mentenanță). Putem garanta rezolvarea problemelor critice în maxim 4 ore.
Datorită procedurilor și standardelor implementate intern, ne asigurăm că SLA-ul agreat este respectat întrutotul, iar la nevoie îl putem personaliza conform specificului companiei.

Ce beneficii obțineți?
- Single point of contact – mod de comunicare centralizat, printr-o singură interfață; obțineți o mai bună comunicare interdepartamentală (între un departament IT externalizat și celelalte departamente ale organizației);
- Agilitate mai mare și un timp de răspuns mai bun în comparație cu un departament de IT propriu;
- Productivitate mai mare – aveți acces la o echipă cu un nivel de resurse mult mai mare față de departamentul IT propriu;
- Flexibilitate mai mare – ne adaptăm rapid la infrastructura și echipamentele clientului și putem oferi servicii personalizate;
- Suport pentru tehnologii diferite – avem experiență în lucrul cu tehnologii provenite de la mai mulți producători;
- Suport specializat pentru aplicații și echipamente specifice, în funcție de industrie;
- Asset management lunar pentru echipamentele hardware și zona de software;
- Economii de costuri și optimizarea investițiilor – mentenanța predictivă este un tip de activitate care vă ajută să gestionați eficient riscurile și să monitorizați constant starea echipamentelor și aplicațiilor, astfel încât să luați decizii înainte ca un incident de funcționare să perturbe activitatea întregii organizații.

Cu IOS Software Solutions aveți acces la o echipă de specialiști care vă oferă suportul de care aveți nevoie pentru gestionarea și optimizarea infrastructurii de calcul a utilizatorilor din organizație. Veți putea utiliza mai bine și la timp infrastructura de stații de lucru și periferice, obținând astfel o eficiență și o productivitate mai bune, iar în final vă veți putea deservi mai bine clienții.