Google Workspace

Google Workspace

 

Milioane de angajați din întreaga lume lucrează, în prezent, de la distanța, cu ajutorul soluțiilor de colaborare. Datorită tehnologiei, oamenii  raman conectați și productivi, iar organizațiile reușesc să asigure continuitatea operațiunilor informatice.

Modul de lucru al viitorului presupune o combinație de interacțiuni de la distanță și în persoană, iar instrumentele de colaborare  ajută organizațiile  să dezvolte scenariile de lucru de care angajații au nevoie pentru a  deveni eficienti.

Tehnologiile de colaborare permit un mod de lucru hibrid și incluziv, multă flexibilitate, dar și un atribut extrem de important, optimizări ale costurilor organizațiilor.

Google Workspace

Google Workspace (anterior G Suite) este platforma de colaborare dezvoltată de Google, care include o suită de aplicații web based și instrumente de comunicare și productivitate, atât pentru utilizatorii individuali, cât și pentru organizații.

IOSS este partener Google, clienții nostrii sunt cei care beneficiază de experiența în consultanta de business și implementarea cu succes a soluțiilor de colaborare Google Workspace.

Aplicații Google Workspace pentru companii

Aplicațiile cloud familiare, Gmail, Docs, Drive, Calendar și Meet, permit angajaților să se conecteze și să colaboreze de oriunde, de pe orice dispozitiv.

Google Workspace include:

  1. Serviciul de mail și calendar. Prin intermediul Gmail, puteți să aveți conversatii prin chat, să efectuați apeluri vocale sau video și să partajați fișiere, într-un mod securizat. Calendarul online este conceput pentru lucrul în echipă și se integrează perfect cu Gmail, Drive, Contacte, Site-uri și Meet, astfel încât veți ști întotdeauna programul zilnic.
  2. Servicii de stocare a datelor în cloud – spațiu nelimitat în versiunea enterprise. Puteți să păstrați documentele într-un singur loc, în format securizat (pe computer, telefon sau tabletă). Puteți invita alte persoane să descarce un fișier și să colaboreze la un document. Actualizările de fișiere sunt salvate și stocate automat în Drive, astfel încât toată lumea poate avea oricând acces la cea mai recentă versiune.
  3. Docs, Sheets, Slide and Sites – Editoare de text, calcul tabelar, prezentări și creare de site-uri. Lucrați într-un singur document cu colegii de echipă sau cu persoane din afara companiei. Vedeți modificările în timp real, puteți comunica prin chat și pune întrebări în comentarii.
  4. Meet - soluția de videoconferință și aplicația de Chat. Meet este integrat cu Google Workspace. Puteți trece către un apel video direct din Chat sau colabora video la un document.
  5. Formulare și sondaje. Puteți crea foarte ușor sondaje și formulare personalizate, fără costuri suplimentare.
  6. Vault – pentru servicii de back-up.
  7. Aplicație de rezervări, prin intermediul căreia se pot face rezervări pentru angajații care călătoresc în interes de serviciu (bilete de avion, hotel etc.)

Google Workspace vă permite să lucrați de oriunde, chiar și offline, și să personalizați experiența de colaborare, în funcție de cerințele de business ale echipei.

Beneficii:

  1. Costurile sunt de tip operațional - soluție de colaborare care poate fi furnizată ca serviciu;
  2. Disponibilă de oriunde, pentru laptop, tabletă, telefon mobil;
  3. Încurajează colaborarea, deoarece se poate lucra dinamic în sistem individual sau în echipa
  4. O completa suita de aplicații necesare în mediul de business actual.
  5. Spațiu nelimitat de stocare în varianta Enterprise
  6. Consultantii IOSS au competențe în migrarea datelor utilizatorilor de la diferite sisteme de e-mail on prem în Google (de la Lotus către Google sau de la Microsoft către Google)